Magyarok mindenhol!

Mint tudjuk a magyar a jég hátán is megtalálható, hát mi a Moszkvai reptéren találtuk meg hazánk szülötteit. Az ottani reptérről annyit kell tudni, hogy eléggé szigorú, amint átjutsz az egyik ellenőrző kapun, mehetsz várakozni a következőhöz, dettó indulás előtt 4 órával ajánlott megérkezni a reptérre. Na álltunk az egyik ilyen kapunál, ahol a vízumokat és az útleveleket ellenőrzik, mikor is közlik, hogy fáradjunk át egy másik kapuhoz, mert műszakváltás következik. Átmentünk... várunk... vártunk... már a fiatal srác bent volt a helyén vagy 20 perce, de még mindig nem nyitott ki. Erre megszólal mögöttem egy nagyobb társaság egyik tagja: Szerintem elfelejtette a jelszavát! :D
Mindezt úgy, hogy kb 3 hétig nem hallottam magyar szót, hát köszi srácok, már itt éreztem, hogy hazaértem :D