Palkó és a bundája

Meséltem már Palkóról? Szerintem még nem. Nos ő egy olyan figura, akit ha nem lenne ki kellene találni. Igazából nem vagyunk biztosak benne, hogy nem így keletkezett :D Na mindegy a srácról annyit kell tudni, hogy egy hatalmas erővel bíró, szőrös mellkasú, kissé szűkszavú, de jószívű ember, akitől nem áll távol a humor. 

Van a nővérének egy macskája, amit úgy lehet bemutatni mint egy kis bárányfelhőt, ami puhaságával függővé tesz bárkit. Mikor náluk voltam, gyömöszöltem a cicát (merthogy akkor még kicsi volt), és Palkónk nővérének teljes révületben mondtam, hogy milyen jó kis bundácskája van. Erre Palkó véleménye a dologról: "Minden lány azzal jön, hogy milyen puha a bundája, meg hogy de jó simogatni meg minden. Szerintem nekem is ilyet kéne növesztenem."

Unokaöcsém ekkor odalépett hozzá, megfogta a barátja vállát, és csak ennyit mondott:"Kapaszkodj meg Palkó, már van..."