Mikor kissé zavarban vagyok

A héten TDK előadást tartottam. Maga az event egy tudományos konferencia, ahol helyezést is lehet elérni, és saját kutatásunkat kellett bemutatni 10 percben. Az én kutatásom témája az online zaklatás megelőzése volt a gyermekek körében. Az egész szereplés elég fontos volt a számomra, ezért aggódtam kissé (fostam tőle rendesen). Rám került a sor az előadók között... kimentem... üdvözöltem mindenkit, majd elmondtam a témámat, ami valahogy így hangzott: XY vagyok erről meg erről a szakról és a témám a szexuális zaklatás... itt ledermedtem és pár másodperc csend állt be, mialatt mérlegeltem, hogy nekem rohadtul nem ez a témám! :D Elnézést kértem és folytattam, mialatt a közönség jót kacagott lányos zavaromon, az előadás végén meg volt aki gratulált, de közölte, hogy félt, hogy itt lenyomok egy szexuális felvilágosítást nekik. :D

A vicc az egészben, hogy idehaza az előadás előtt pont azon röhögtem, hogy mekkora kreténség lenne a részemről ha eltéveszteném már a címet is. Na mindegy, szerencsétlenkedésem ellenére megnyertem a harmadik helyet, és indulhatok az országos versenyen. Már várom, mit bénázok ott is össze :D:D:D