Csajos nap (+18)

Minden nő imád vásárolni, ezzel vezetik le a stresszt, ettől lesznek boldogok stb stb. Meg a francokat! :D Bevallom nektek őszintén, hogy nagyon rühellek vásárolni, egészen egyszerűen még elindulni is nehéz, és mihamarabb szabadulni próbálok belőle. Pont emiatt a vásárlásom általában fogyócikkekre és élelmiszerre korlátozódik. Mint tudjátok sajnos a ruházat is megkívánja, hogy pár havonta újdonsággal bővítsük a repertoárt, és bizony ilyenkor eljön az a sanyarú időszak, mikor is el kell menni ruhát venni. Legutóbb egy kedves barátnőmet kértem meg, hogy kísérjen el fehérneműt venni. Találtunk egy kis üzletet, ami kizárólag férfi és női fehérneműkkel és harisnyákkal foglalkozik. Amíg bent voltam és beszéltem az eladónővel, láttam, hogy barátnőm furcsán néz valamit, kicsit mintha el is pirult volna, hát megnéztem mi is keltett benne ekkora zavart, hát egy férfi próbababa volt, amit fehérneműk reklámozására készítettek (értsd: deréktól lefele ábrázolt baba). A vásárlás befejeztével kimentünk az üzletből és barátnőm megszólalt:
- Tudod Kriszti, nem az a durva, hogy nemi szerve volt a próbababának, hanem, hogy nagyobb, mint amilyet az utóbbi két évben láttam! :D