Mindennapi vérszívás

Ugye említettem, hogy egy kellemes baráti körrel költöztem össze, hát az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kedves párommal, és a srácokkal is, folyamatosan szívjuk egymás vérét, mennek a beszólások és az adok-kapok rendesen. Ma kedves Dánielünk felhívott, mivel az utóbbi 2 hétben felváltva jártunk fel a lakásunkba és összesen egy órát tudtunk találkozni.

-...(udvarias előzmények helye)
- Te figyi már, ha rossz idő lesz, a bringámat rakjátok már be a szobába a teraszról.
- Naa felvitted a bicód?
- Hát igazából azzal mentem, 2 óra alatt feltekertem.
- Az tök jó. Azért ha már így járművel voltál, igazán behozhattad volna az albiba azt a 3 összecsukható széket, amit megbeszéltünk.
- Óóóóó, hogy kapnád be! :D (Ezt a mondatot erősen szépítettem, mert igazából olyan szavakkal küldött el melegebb éghajlatokra, hogy azt nem írhatnám le anélkül, hogy ne váltanám át korhatárosra a blogomat.)